Στις έκτακτες συνθήκες που βιώνουμε, μάθαμε να προσαρμοζόμαστε και να ανταποκρινόμαστε στις μικρές και μεγάλες αλλαγές της καθημερινότητάς μας.
Η συνέχιση των μαθημάτων κατά τη διάρκεια του lockdown ήταν μια σταθερά στις καθημερινές εναλλαγές των μαθητών μας.
Ήμασταν εκεί και δεν χάθηκε ούτε ένα λεπτό διδασκαλίας.
Οι μαθητές μας δεν είχαν ελλείψεις και επιπλέον υποστηρίχθηκαν στην ασφάλεια του σπιτιού τους από την εμπειρία των καθηγητών μας, τα αποτελεσματικά προγράμματά μας και τα διδακτικά μας εργαλεία, που διαμόρφωσαν για εκείνα ένα ασφαλές περιβάλλον να συνεχίσουν απρόσκοπτα τη μάθησή τους. Αυτό ήταν ένα στοίχημα για εμάς και το κερδίσαμε.
Το να διακόψουμε την τόσο ουσιαστική και παραγωγική διαδικασία της διδασκαλίας δεν ήταν για μας επιλογή. Οι συνθήκες υπήρξαν και για εμάς απαιτητικές, μερικές φορές και δύσκολες, όμως το σημαντικό ήταν ότι η προσαρμογή μας δεν έγινε σπασμωδικά κι αυτό γιατί είχαμε τις λύσεις.
Είχαμε τα εργαλεία της τηλεκπαίδευσης, είχαμε στο επίκεντρο της διδασκαλίας μας την ολιστική προσέγγιση και έτσι από επικουρικό εργαλείο, ήρθε στο προσκήνιο. Για εμάς, όμως, ήρθε φυσικά, γιατί ήταν ήδη εδώ.
Ξέραμε τις δυνατότητες των εργαλείων μας και είχαμε εμπιστοσύνη στη σχέση μας με τους μαθητές μας.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλουμε να βρισκόμαστε στην τάξη με τους μαθητές μας, αλλά ακόμα και στην περίπτωση που για κάποιο χρονικό διάστημα πρέπει να είμαστε μακριά, ξέρουμε ότι μπορούμε να είμαστε κοντά. Μπορούμε να είμαστε ουσιαστικοί. Μπορούμε να είμαστε μαζί.